BUURTFEEST 2008 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van de kamp 2008 - WaarBenJij.nu BUURTFEEST 2008 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van de kamp 2008 - WaarBenJij.nu

BUURTFEEST 2008

Door: jannie

Blijf op de hoogte en volg de kamp

14 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Mij is gevraagd om het verslag te schrijven van het buurtfeest van afgelopen zaterdag, WAT EEN EER.

Om 10.00 uur waren de meeste aanwezig om de tent op te bouwen en een stark bekske koffie (bedankt luc) te nemen.
De opkomst voor de fietstocht was wederom goed en de kids deden zelfs met een eigen groep aan de fietstocht mee. (zo kan het dus ook)
Nadat "buienradar"een paar keer bekeken was, gingen we met goede moed de fietstocht doen.

Oscar en willy hadden nu een rit door het land van "waoter en wiend"geregeld.
Na een paar kleine buitjes werd er pauze gehouden in Spiek.
Een paar flesjes bier en een volle blaas later fietsten we weer via Elten, Huthum en Borghesen naar De Kamp toe.

Toch nog een slordige 30 km gefiest, met als gevolg de hele zondag zadelpijn.

Eenmaal op De Kamp aangekomen werd de prijsuitreiking gedaan ( werd hier gesjoemeld??), en ging het feest in volle gang door.

Perfecte BBQ ( dank aan de lange en chris ) en eindelijk GROLSCH ( geen koppien zondags) resulteerde in een geslaagd buurtfeest.

Zondagmorgen was iedereen weer aanwezig om de zaak af te breken, wat weer resulteerde in een spontane afterparty.

Het bier en de metworst waren niet aan te slepen ( iedereen het bonnetje ingeleverd bij jessica??)

Als slot wil ik wel ff kwijt dat het mooi is dat iedereen zich uitstekend vermaakt heeft.
en daar doen wij dit als feestcomite dan ook voor.

groejes, ZICO

• 14 Juli 2008 - 20:07

Chris,jannie En Huba:

super verslag en weer een mooi feest op het kamp.
    we hadden hier 10 jaar eerder moeten gaan wonen!

groetjes

• 14 Juli 2008 - 20:47

Brauerei Warsteiner:

He alte Kampers, was ist loos? Einem party ohne Warsteiner, das gibt es doch nicht? Letste mahl bei das Holland - Frankreich spiel had ihr Bitburg getrunken und jetzt wieder diesem Grolschdreck! Das kan doch nicht wahr sein, so ein dreckzwein, fahrad!
    Nächtse mahl bitte wieder Warsteiner zaufen, oder sonst...

Mit Freundlichen Grussen,
    Warsteiner Brauerei