Boerengolf 28 juni 2008 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van de kamp 2008 - WaarBenJij.nu Boerengolf 28 juni 2008 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van de kamp 2008 - WaarBenJij.nu

Boerengolf 28 juni 2008

Door: jannie

Blijf op de hoogte en volg de kamp

13 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Om 13.45 zijn we met 2 auto's vertrokken om toch maar weer over de geut een sportief middagje te houden met de oudere jeugd.
Bram, Niek, Tom, Ted, Irma en Bianca waren van de partij om elkaar eens flink in te gaan maken met boerengolf. De golfstick met klomp en de boerengolfbal werden opgehaald bij Vink in Elten en we konden op naar de wei om ons eens flink uit te leven op de bal. De spelregels waren duidelijk, de bal moest in ca. 13 slagen door, over, op of in verschillende objecten. Het team wie dit voor elkaar kreeg met het minste aantal slagen was de winnaar en er mocht een beetje gesteggeld worden. Hier werd dan ook dankbaar gebruik van gemaakt! Ted was de man van de lange afstandschoten, soms een beetje uit de richting maar daar waren we allemaal goed in. Vooral Tom was super fanatiek en deed zijn uiterste best om te gaan winnen. Bram had volgens ons vooraf stiekem geoefend en ook Nick sloeg driftig door. Irma en Bianca namen het af en toe niet zo serieus maar daar was Ted weer om het recht te breien. Halverwege konden we even op adem komen (vooral Irma en bianca) en genieten van een hapje en een drankje. De jongens hebben nog tractorbanden gerold en touw geklommen. Na afloop van ons sportieve samenzijn hebben we weer eens gebruik gemaakt van onze geliefde picknicktafel welke weer volstond met patat, frikadellen, kroketten etc. Tja waar zo'n tafel al goed voor is. Al met al was het weer een supergezellige middag.

• 13 Juli 2008 - 15:39

Zico:

Jannie,waar kan ik het verslag sturen van de party van gisteren??