carnaval 2008 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van de kamp 2008 - WaarBenJij.nu carnaval 2008 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van de kamp 2008 - WaarBenJij.nu

carnaval 2008

Door: jannie

Blijf op de hoogte en volg de kamp

02 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

vandaag op carnavals zaterdag 3 februari tijdens het buurtversieren en natuurlijk onder het genot van de nodige borrels hebben wij hier op de kamp besloten om alle feestelijkheden en nieuwtjes in onze gezellige buurt bij te houden op deze site.
na een vreselijk gezellige middag zijn jullie natuurlijk nieuwsgierig naar de foto,s van vandaag en als jullie je mailadres even linken aan deze site, krijgen jullie van zelf een bericht als er weer nieuws is in de buurt.
omdat ik zelf carnaval ga vieren en vooral werken hou ik het even bij dit korte bericht en wens jullie een geweldig en gezellig carnaval toe in waskupenstad. ALAAF

• 03 Februari 2008 - 08:12

Bram:

Was gister een heel leuk feest. En de foto's zijn ook leuk.

• 07 Februari 2008 - 20:01

Zico:

Zit er leuk uit !!!!

• 07 Februari 2008 - 20:51

Bianca:

Leuke foto's, heb al zin in volgend jaar !

de kamp

dit is een dagboek over buurtvereniging de kamp, een vreselijk gezellige buurt, waarvan wij alle gebeurtenissen en nieuwtjes bij willen houden op deze site.

Actief sinds 02 Feb. 2008